Regulamin karnetów punktowych

  1. Wystawcą wirtualnych karnetów jest firma Marstech Marcin Kulus z siedzibą w Sławie
    przy ul. Waryńskiego 18/1, NIP 4970070339, REGON 367911332, zwana dalej „Wystawcą”.
  2. Karnety oraz zakupywane na nie punkty dotyczą usługi gier otwartych, tj. takich, w których udział biorą niepowiązani ze sobą klienci lub grupy klientów, zwanej dalej „Grą Otwartą”.
  3. „Posiadaczem” jest osoba, która zakupiła u Wystawcy wirtualny karnet oraz nadała mu indywidualną nazwę użytkownika. Jedna osoba fizyczna może być posiadaczem maksymalnie jednego karnetu.
  4. W celu skorzystania z punktów niezbędne jest wcześniejsze zapisanie się na Grę Otwartą.
  5. Limit miejsc na Grze Otwartej wynosi 30 osób.
  6. Zakup punktów na karnet możliwy jest:
    1. osobiście – w punkcie sprzedaży przy ul. Podgórze 28 w Poznaniu (płatność kartą płatniczą Visa lub MasterCard oraz gotówką) po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym;
    2. osobiście – podczas gier wyjazdowych lub w innych lokalizacjach obsługiwanych przez Wystawcę (płatność wyłącznie gotówką);
    3. mailowo pod adresem biuro@gmail.com (płatność przelewem na podany numer konta);
    4. telefonicznie pod numerem 663 490 655.
  7. Punkty na karnet można zakupić zgodnie z cennikiem obowiązującym na dzień zakupu.
  8. Punkty są ważne rok od daty zakupu.
  9. Każdy kolejny zakup przedłuża ważność wszystkich punktów o rok od daty ostatniego zakupu.
  10. Maksymalna liczba punktów, jakie można posiadać na karnecie wynosi 50.
  11. Jedynie posiadacz karnetu może korzystać z zakupionych punktów i płacić za własny udział w grze.
  12. Nie można płacić karnetem za inne osoby, które biorą udział w grze.
  13. Liczba wykorzystanych na Grę Otwartą punktów zależy od czasu jej trwania i wynosi:
    1. 3 punkty – w przypadku Gry Otwartej trwającej godzinę;
    2. 4 punkty – w przypadku Gry Otwartej trwającej półtorej godziny;
    3. 5 punktów – w przypadku Gry Otwartej trwającej dwie godziny;
    4. 6 punktów – w przypadku Gry Otwartej specjalnej (tj. dłuższej niż dwie godziny lub z dodatkowymi atrakcjami wskazanymi wcześniej przez Wystawcę) organizowanej lub współorganizowanej przez Wystawcę.
  14. Przy pierwszym zakupie karnetu Posiadacz zostanie poproszony o podanie pracownikowi indywidualnej nazwy użytkownika oraz zostanie mu nadany indywidualny kod, który zostanie wysłany na numer kontaktowy Posiadacza.
  15. Punkty wydane na udział w Grze Otwartej rozliczane są z najdawniej zakupionych punktów.
  16. Miejsca na Grę Otwartą opłacaną punktami można rezerwować:
    1. telefonicznie pod numerem 663 490 655
    2. mailowo pod adresem biuro@wielkaspluwa.pl
  17. Chęć opłacenia punktami miejsca na Grę Otwartą należy zgłosić przy dokonywaniu rezerwacji wraz z podaniem indywidualnej nazwy użytkownika i indywidualnego kodu.
  18. Nie ma możliwości opłacenia gry punktami u instruktora w dniu gry.
  19. Niewykorzystane punkty nie mogą być wymieniane na ich wartość w gotówce.
  20. Istnieje możliwość opłacenia punktów voucherem podarunkowym.
  21. Punkty niewykorzystane w terminie ważności przepadają, o ile przed upływem terminu ważności nie nabyło się kolejnych punktów.
  22. Przy zakupie karnetu na odległość istnieje możliwość odstąpienia od umowy w przeciągu 14 dni od otrzymania indywidualnego kodu.
  23. Nie można odstąpić od umowy w sposób przewidziany w punkcie 22., jeśli wykorzystało się już zakupione punkty na opłacenie gry.
  24. W przypadku rezygnacji z udziału w Grze Otwartej punkty zostają zwrócone na karnet, o ile Posiadacz karnetu poinformuje o swej nieobecności na grze na co najmniej dwie godziny przed jej rozpoczęciem: drogą mailową na adres biuro@wielkaspluwa.pl, dzwoniąc lub wysyłając SMS na numer telefonu 663 490 655, podając przy tym swoją indywidualną nazwę użytkownika karnetu.
  25. W przypadku niestawienia się na grze i niepoinformowania o tym fakcie Wystawcy według zasad opisanych w punkcie 24. wydane na grę punkty przepadają.
  26. Wystawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
  27. Posiadacz zostanie powiadomiony o zmianie regulaminu drogą mailową na 14 dni przed wprowadzeniem zmian.
  28. Posiadacz akceptuje zmiany regulaminu poprzez przesłanie zwrotnej informacji „akceptuję” wraz z imieniem i nazwiskiem najpóźniej do dnia wprowadzenia zmian.
  29. W przypadku niewysłania wiadomości zgodnie z punktem 28. uznaje się, że Posiadacz odstąpił od umowy, co jest równoznaczne z niemożliwością wykorzystania pozostałych na karnecie punktów.
  30. W przypadku odstąpienia od umowy ze względu na niezaakceptowanie regulaminu kwota za opłacone, a niewykorzystane punkty zostanie zwrócona proporcjonalnie do ich liczby.